niedziela, 22 grudnia 2013

Gwiazdki i kwiatki : czyli przepięknej urody materiały

Jak sam tytuł mówi, dostałam kilka dni temu prze-piękne i urocze materiały. Jestem nimi oczarowana, wzory są tak malutkie, tak urocze, tak dopracowane..Materiał, ani nie za twardy, ani nie za miękki..aż miło szyć z takich materiałów...są tak urocze..ale jest ich w sumie mało..bo jedna ''kosteczka'' ma 50x55 cm...za to ''zwiniątko'' ma 50x70...co jest dla mnie w sumie odpowiednie..ale ze zwiniątek mam tylko taki miękki jeans i niebieski materiał w zielone kropki..niestety nie zrobiłam im zdjęć..tak samo jak filcom na plaszczyki...byłam zbyt oczarowana tymi drobnymi wzorkami. A więc zapraszam !





*bardzo lubię to zdjęcie ^^*











6 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, Twoja lalka jest urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne materiały c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupowałaś materiały?Jak tak to gdzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie dostalam...ale wiem skád sá ;p A mianowicie..z norweskiego sklepu (panduro) jest tam masa rzeczy typu, farby, sztalugi, materialy itp

      Usuń