czwartek, 17 kwietnia 2014

Wyścigówka

Przepraszam za tak długą nieobecność, ale rozumiecie..szkoła..teraz jest trochę czasu wolnego..więc postaram się nadrobić i w końcu usiąść do maszyny.

Dziś w poście królować będzie dawno tu nie widziana..jedyna w swoim rodzaju..przepiękna Cynka..! Dawno jej tu nie było z powodu jej latającego łepka..ale w końcu wzięłam się w garść i powędrowałam po śrubokręt i taśmę izolacyjną...jest wszystko świetnie, cudnie..ale..łepek nadal się giba by ciężkim stockowym wigu ;-; Doszłam do wniosku, że nie może mieć zbyt długiego i ciężkiego wiga więc zdecydowałam się na moherka...i teraz pytanie za 100 pkt..czy ten moherek będzie dobry pod względem rozmiaru dla Cynki..? To dla mnie ważne, i proszę by ktokolwiek się wypowiedział na ten temat :x

I teraz przejdźmy do tej niezbyt udanej sesji..wiem, że stać mnie na więcej, ale naprawdę ciężko wykrzesać coś z przewracającej się główki :c

































3 komentarze:

  1. Ooo, Cynka jest cudna. Mam taki sam problem z łebkiem tyle że u Mel. :///

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z dorysowanymi buźkami wygrały internety ; )
    Słodziutki ten moherek, szkoda, że nie mogę pomóc z rozmiarem : /
    A i te norweskie trolle są cokolwiek straszne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, rozmiarowo moherek jest ok, bo to 8/9, Aya Aida kupowała stamtąd futrzaki dla swoich lalek, jakbyś miała wątpliwości to napisz do niej, ona na pewno będzie wiedziała na 100% :).
    Cynka jest urocza i byłoby jej ślicznie w takim wigu.

    OdpowiedzUsuń