niedziela, 9 marca 2014

Korona

Wybaczcie, że tak rzadko jestem, ale brak czasu...to jest niby ciągle wymówka wszystkich...ale..ja na prawdę czasu nie mam, osobiście miałabym odwagę po prostu powiedzieć, że mi się nie chce, ale tak nie jest. Nareszcie zmobilizowałam się i kupił brystol by zrobić tło do zdjęć i jestem nim zachwycona ;) Muszę tylko popracować nad kadrami ;-; Hah..i znooowu wcisnęłam Luce w dalkowe ciuszki, ale mam ich po prostu więcej a połowa jest dobra i na Luce i na Cynkę, więc sobie pożyczają :p 
Ostatnio wygrzebałam starą koronę po barbie i tak jakoś mnie naszło by ją wcisnąć na łepek Luce.






















''



9 komentarzy:

  1. Zdjęcia ładnie wyszły tylko szkoda, że lalka cały czas siedzi ;) Mogłabyś ją pousadzać w różnych pozycjach. Luce jest piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem..strasznie bym chciala..tylko...ona ma stockowe cialko..+ strasznie ciezki wig..i cudem est já nawet usadzic :/

      Usuń
  2. Aż sama się muszę wybrać po taki brystol :D
    Zgadzam się z poprzedniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są śliczne, takie księżniczkowe nieco :D Brystol to faktycznie przydatna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia są ładne

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, Luce wyglada przeuroczo w tych ciuszkach! ;3 Ja też czasami robię zdjęcia w taki sposób, tylko w moim przypadku nie jest to brystol a tył jakiegoś starego plakatu. Też dobrze się sprawdza. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkowicie Cię rozumiem, ja również nie mam na nic czasu :c
    Zdjęcia wyszły bardzo fajnie ;)
    A wig Luce, oh jak ja go uwielbiam! :3

    OdpowiedzUsuń