poniedziałek, 11 maja 2015

Coming home..?


Ahoj !


Witam wszystkich serdecznie ! 
Bardzo dziękuję za słowa wsparcia, za wyrozumiałość i pomimo mojej długiej nieobecności nadal tu jesteście, to bardzo budujące ! 


Egzaminy się skończyły..teraz pozostaje wybór szkoły i poprawa ocen. 
Same egzaminy poszły mi naprawdę dobrze, chodź nie obeszło się bez ukochanych błędów, które najbardziej bolą..a mianowicie te najgłupsze błędy..teoretycznie znamy na nie odpowiedź na nie, ale z niewiadomych przyczyn po prostu nagle stwierdzimy, że jednak tego nie wiemy.. 
Mam nadzieje, że większość gimnazjalistów jest zadowolona z siebie w większym lub mniejszym stopniu ! 


Teraz pytanie które nasuwa się od początku…czy wracam..? 
Myślę, że to bardzo możliwe chodź nie jestem tego pewna w 100%, u mnie to się zmienia wraz z humorem nauczycieli (czyt. ilość sprawdzianów itd.) 
Pomijając całkiem sporą ilość projektów które muszę skończyć do końca maja, a są dość ważne, mogą naprawdę ładnie podbić procenty do góry. 


A teraz to co każdy (no na pewno większość) przyszła tu zobaczyć..zdjęcia.. !









































15 komentarzy:

  1. Jak zwykle cudne zdjęcia. Cynka jest przeurocza, i jej sukienka. Ogólnie to wszystko cudmiód

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że wracasz !
    przecudowne zdjęcia!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór szkoły to najtrudniejsza część moim zdaniem. Ja już wybrałam, teraz tylko czekać czy się dostanę i czy pomyślnie przejdę egzaminy wstępne ;) Cynka jak zawsze śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejuuu jak fajnie że wróciłaś ! :D
    Zdjęcia jak zwykle piękne ^w^ <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wróciłaś, więcej wpisów poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, głupie błędy są najgorsze! Były moim koszmarkiem rok temu na egzaminie gimnazjalnym z matmy :D Cieszę się, że dałaś znak życia i że prawdopodobnie wracasz c: Super znów widzieć u Ciebie notkę. Będę trzymać kciuki, żebyś ze wszystkim sobie poradziła i dobrze wybrała szkołę <3
    Zdjęcia są piękne, Cynka ma przecudny outfit :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja czekałam. :D Dobrze że niedługo wakacje, będziemy mogli wreszcie odpocząć. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że prawdopodobnie wracasz. Ja też w tym roku pisałam egzamin i szczerze mówiąc, to mogło być lepiej. Tak samo popełniłam kilka głupich błędów, głównie przez to, że nie doczytałam polecenia, ale co zrobić :)
    A co do zdjęć, to są one prześliczne, Cynka jest przesłodka *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka słodka fotka w błękicie! Współczuję z powodu egzaminu, ale sama jestem w gimnazjum, a moja mama jest nauczycielką, więc rozumiem stres gimnazjalistów z 3 klas... To na pewno stresujące, zwłaszcza, że tegoroczny egzamin był wyjątkowo trudny... Ale ciesz się: to już na tobą! Mam nadzieję, że zostaniesz na blogu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju jak ja kocham ta lalke, jest tak urocza ze az ciezko w to uwierzyc *~*

    OdpowiedzUsuń
  11. Miejmy nadzieję że nauczyciele pozwolą wrócić, haha! X'D
    Cudowna Cynka:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Welcome, welcome, welcome!
    Z wielką przyjemnością ogłaszam, iż zostałaś/eś nominowana/y do LIEBSTER BLOG AWARD. :D
    Więcej informacji u mnie. :)
    www.igrzyskaasmierci.blogspot.com
    And may the odds be ever in your favor!

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie jej w niebieski :)) urocza panna. i ta przytulanka <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wielką nadzieję na następne posty, ponieważ to ty zainspirowałaś do kupienia pierwszej lalki. Uwielbiam Cynkę jest przecudowna. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny ten blog i zdjęcia cudne!Cyferko gdzie kupujesz buciki ?

    OdpowiedzUsuń