niedziela, 1 czerwca 2014

Długo jeszcze...?



Ahoj !
Jak pewnie większość z was wie dziś jest dzień dziecka tym samym jest 1 dzień czerwca..co oznacza, że zostało jedyne 18 dni do wystawienia ocen..przerażające..co nie ? ;-;
Moje dyńki szczególnie nie lubią tego okresu bo lalek po prostu nie ruszam..
Jedyne co mi się udało osiągnąć to zamówić obitsu dla obu panien i dodatkowe łapki dla Luce..
Wszyscy Ci którzy w miarę śledzą mojego bloga wiedzą, że fotostory na moim blogu to gatunek na wymarciu.., ale dziś się pojawi !
Przepraszam, ale nie mam czasu przedłużać...chciałam tylko na koniec szybko podziękować wszystkim zaglądającym na bloga jak i przeprosić za to, że do 18 notki będą wstawiane strasznie nieregularnie lub wcale.
To na tyle..miłego czytania/oglądania.

C - Cynka
J - Ja




*Cynka skrada się z paką żelciów*



C - Umm...dużaa..Luce mnie wysłała na zwiady...czemu nas nie wyciągasz z tego ciemnego..strasznego..ciasnego pudła..?



J - Tak się składa, że jestem troszkę zajęta..




C - Uhh....no..okey...mogę zostać i popatrzeć ?

J - No okey..*wzrusza ramionami*




C - umm.....pomarańczowy misiek..








C - Chcesz kawałek..?




C - Ale to nuuudne...kiedy skończysz ?
J - Tak ogólnie by się wami zająć..? Za 18 dni..




C- 18 dni..?! 





Takie sobie...o fotostory trzasnęłam...mam na dzieje, że nie wyszło aż tak źle ;-;


Miłego dnia dziecka !
Bo pamiętajcie..wszyscy jesteśmy dziećmi ! ;)







14 komentarzy:

  1. Zdjęcia są cudne :D Bardzo ładnie uchwyciłaś urok Cynki. Do tego tu ciemne tło i jej jasne włoski. Śliczne. Jej wig coraz bardziej mi się podoba :D
    Teraz, przed końcem roku, niestety też nie mam zbyt wiele czasu dla Tessy. Nie dziwię się, że Cynka narzeka na brak twojej uwagi. Cóż... Musi wytrzymać XD Mam nadzieję, że czas do końca roku (a przynajmniej do wystawiania ocen) minie jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cynka przeuroczo wyszła, historyjka Ci się udała! Tak, koniec roku zdecydowanie nie sprzyja hobby, ale pocieszmy się myślą, że już niedługo wakacje i będzie dużo czasu dla naszych pannic :'D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cynka jest przeurocza! Świetna historyjka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotostory na poprawę humoru

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysłowe zdjęcia a Cynka prześliczna :-) trzymam kciuki za koniec roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cynka jest niesamowita! Jest z niej jedna wielka słodkość, a te niebieskie rozczochrane włosy tylko dodają jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jak mogłaś w ogóle o czymś myślec bo gdy na moim biórku leży któraś z lalek to po prostu nie mogę się skupić. ;P Świetna historyjka. ;) Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne! Fajne fotostory! Pozdro z Poznania

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak Ty to robisz, że wychodzą Ci takie cudne zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umm..nie wiem czy mam odpowiedzieć..ale..może.. xD
      A więc..w sumie myślę, że sporo zależy od kadrów...lalka zazwyczaj nie powinna być w środku..ani by nie było jej ''od góry do dołu''..mam nadzieje, że w miarę zrozumiale się wypowiedziałam :)

      Usuń
  10. Ja to bym chciała 18 mieć wszystko z głowy :/
    Dobrze, że moje lalki mi się nie pałętają po biurku z żelkami, bo nie zrobiłabym już nic.
    Cynka wygląda naprawdę super w nowym wigu, z wpisu na wpis podoba mi się coraz bardziej, a najładniejsze jest, moim zdaniem, zdjęcie, na którym dzieli się miśkiem. Sam cukier <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cynka jest mega mega słodka *-*
    Bardzo podobają mi się te zdjęcia :)
    Ja to do poprawy mam w zasadzie tylko angielski (walczę o piątkę).

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki fajny zielony laptop^^
    Też jestem bardzo zapracowana przez ostatni tydzień. Trzeba walczyć o oceny, życzę Ci powodzenia! ;-)
    Fotostory bardzo urocze, może dlatego, że jest tam Cynka *.*

    OdpowiedzUsuń