poniedziałek, 3 lutego 2014

UWAGA ! NAGA LALKA !

Otóż...wpadłam na pomysł by zrobić Cynce nagą sesję..xD Tak jakoś ma to jakiś urok...jest taka niewinna..delikatna...od razu mówię, JEŻELI KOGOŚ OBRZYDZA NAGA I ŁYSA LALKA RADZĘ NIE WCHODZIĆ ! Chodź według mnie nie ma nic tam specjalnego, bo przecież każdy posiadacz lalki nie brzydzi się łysej lalki xD Przy okazji przetestowałam nowe obitsu :3 Nie mam dziś zbytnio czasu, pierwszy dzień po feriach a tu człowiek nie może się połapać ze wszystkim ;-; Ale co będę narzekać..Chciałam wam wszystkim podziękować za to, że jesteście, że wchodzicie i komentujecie..! Naprawdę ! Każdy komentarz daje porządnego kopa ! Bardzo wam wszystkim dziękuje, bo wiem, że ktoś tu wchodzi :)


















 (macie tu porównie..jak sądzicie..dodawać zdjęcia ''oryginalne'' czy z przeróbką ?)















Ugaahhh...dziś blogger pochłonął calutką jakoś...bardzo przepraszam...muszę coś z tym zrobić...chodź nwm czy się da bo widzę, że dużo osób ma z tym problemy :/

10 komentarzy:

  1. Według mnie lepsze oryginalne zdjęcia ;)
    Łysolek słodzutki ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cynka łysa czy nie- i tak jest śliczna. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie oryginalne zdjęcia są lepsze c: ale to twoja decyzja c:

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podobają te zdjęcia, urocza lalka ;w; I fajny pomysł na zdjęcia.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba jedna z Twoich lepszych sesji, jak nie najlepsza, przynajmniej moim zdaniem. Bardzo mi się podoba to, że na pierwszym planie jest głowa albo ręce, a na drugim, troszeczkę rozmazane, ciałko. Sesja jak najbardziej udana, mimo że Cynka jest naga ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog i lalka śliczna! Mogłabyś mi napisać na moim Blogu gdzie i za ile kupiłaś?
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Softy są jednak wyjątkowo estetyczne. Delikatne ma takie to ciałko <3
    Drugie zdjęcie mi się najbardziej, podoba - ten brzuszek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Zdjęcia po obróbce i przed mają taki swój urok i nie wiem które lepsze. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój blog! ^^ Nominuję Cię do LBA, więcej tutaj:
    http://my-plastic-wonderland-pullip.blogspot.com/2014/02/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń