wtorek, 17 lipca 2012

Wyprawa do krainy skutej lodem...

Tak...a więc pierwsze 2 tygodnie wakacji spędziłam nie jak gdzie indziej jak w Norwegii...miałam zamiar zrobić masę zdjęć...ale wyszły tylko 2 sesje...A przez kogo...? Przez tatulka, który mówił bym przy ludziach nie wyciągała lalki...myślałam, że krew mnie zaleje...no dobra...ale wybłagałam chociaż te dwie sesje....dobre to i to...no ale cóż...były robione w totalnym pośpiechu....no ale dobra...koniec narzekania...

O to miasto Andenes na północy Norwegii (za kołem podbiegunowym)






A teraz mały bonusik...zobaczycie płetwe największego ssaka na ziemach ziemskich...



A teraz kilka  moich ulubionych fotek <3




To zdjęcie co jest u góry jest robione o 23:00 





W zasadzie jak bym miała pokazywać każde zdjęcie które mi się podoba to bym musiała wstawić 400 zdjęć z 900....A teraz przejdźmy do kolejnej mega szybkiej i kiepskiej sesji....(która jest dużo bliżej od tamtej)











No to teletubisie mówią ''Pa ! Pa !" 


P.S bardzo przepraszam za tak długą nie obecność...ale problemy z internety są non stop >.<











2 komentarze:

  1. Fajnie , ja pochodze z norwegii , ale z innej miejscowosci (Haugesund ) aa zdjecia sa ladne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile kosztuje lala czy jest w polsce??????????????????????

    OdpowiedzUsuń