sobota, 19 maja 2012

1 spacerek po domu ^^

Tak...moja Luce (tak...wybrałam to imię) wyprosiła mnie...a może ja ją :P na mały spacer po domu (oczywiście z naszym niezawodnym aparatem ^^)I myślę, że co nieco z tego wyszło <3
J: Dlaczego masz takie duże oko...?
L: Żeby cię lepiej widzieć....
J: Czy ja z kądś tego nie znam....?
L: Nie !! Nie znasz tego -.- 
J: Ale ja wiem, że ja to znam...kojarzy mi się z kolorem twoich włosów...
L: Grr...czy każdy z tym to kojarzy....?!
J: No przecież....''Czerwony kapturek''
L: Grr....nie odzywaj się do mnie >.<


                                                         (A teraz zdjęcia bez ''rozmówek'')





(przepraszam za to, że zdjęcia są wymieszane z tymi z wyprawą na balkon ((jedna sesja z domem), ale tych zdjęć było ponad 12 i nie pamiętałam które mają podpis bloga...))





Wiecie co...nie mogę dodać więcej zdjęć :/ Więc jutro dodam jeszcze brakujące 2 i kilka (dosłownie mniej niż 5 bo nie chce was zanudzać) A jestem ciekawa czy ktoś zauważył spódniczkę ciepłą jeszcze od igły ? Wiem....nie jest ona 1 klasy...ale zawsze coś ^^










1 komentarz:

  1. Jakie Ty robisz cudne zdjęcia Emiś :O *o*

    ~Ohlala. :D

    OdpowiedzUsuń